ZakończonePodstawowe rzeczy, które musisz wiedzieć robiąc zakupy na Gearbest

Gearbest to chińska platforma zakupów internetowych. Serwis skierowany jest zarówno do klientów indywidualnych kupujących na własny użytek, jak i importerów zamawiających większe ilości towaru.

Aktualnie jest to jeden z największych chińskich sklepów internetowych, w którym można zakupić elektronikę, akcesoria, ubrania, biżuterię oraz inne ciekawe rzeczy w atrakcyjnych cenach.

Zamówienie nie ma numeru śledzenia

Wybierając metodę Unregistered Air Mail nie będzie można śledzić paczki. Jeśli chcesz wiedzieć, gdzie jest twoja paczka musisz wybrać Air Mail, Priority Line lub Expedited Shipping (kurier)

Jak anulować zamówienie?

Możesz samodzielnie anulować każde zamówienie, które nie zostało opłacone i wysłane. W celu anulowania należy wejść do sekcji moje zamówienia. Jeśli zamówienie zostało opłacone, ale jeszcze nie wysłane, to musisz wysłać zgłoszenie do supportu wybierając Cancel an Order. W przypadku już wysłanego zamówienia, nie ma możliwości anulowania.

Po anulowaniu zamówienia dostaniesz informację na e-maila w przeciągu 1-2 dni roboczych.

Jak długo trwa zwrot pieniędzy po anulowaniu zamówienia?

  • GB Wallet: około 24h
  • PayPal: około 48h
  • Płatność kartą:  7 – 14 dni roboczych

Muszę zapłacić podatek VAT?

Jeśli wybierzesz magazyn znajdujący się w twoim kraju (np. dla Polski FAST-08), to nie musisz się martwić o dodatkowe koszty celne. Dla zamówień z Chin polecana metoda wysyłki to Priority Line

Jakie formy płatności wspiera Gearbest?

Gearbest wspiera 4 bezpieczne metody płatności: Płatność kartą, PayPal, Instalment oraz P24 (Przelewy24).

Metody płatności na Aliexpress – Jakiej formy używam do zakupów?

Masz już gotowy zakup w swoim koszyku na AliExpress i jesteś gotowy do zapłaty. W tle słychać pytanie: „Jaką metodę …

Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?

Jeśli w ciągu 25 dni roboczych nie dostaniesz paczki, to zgłoś się do supportu. Przed napisaniem do supportu sprawdź, czy paczka nie znajduje się na poczcie.

Produkt został uszkodzony lub nie działa

Jeśli produkt, który zamówiłeś uległ uszkodzeniu lub nie działa masz 3 dni od odebrania paczki na zgłoszenie incydentu do supportu (After-Sales Returns & Exchange). Do formularza musisz dołączyć zdjęcia lub nagrać filmik. Czasami mogą poprosić o zdjęcie paczki ze wszystkimi danymi.

Gwarancja

Podstawowa gwarancja na produkty to rok czasu. Przy płatności przez PayPal masz pół roku gwarancji. Jest to dodatkowe zabezpieczenie, w przypadku gdy Gearbest będzie robił jakieś problemy. Więcej na tematach sporu na Paypal

Co dają punkty?

Punkty umożliwiają obniżenie ceny produktu maksymalnie o 30% wartości (50pkt = 1$). Punkty nie działają dla email-price oraz flash sale. Historię oraz ilość dotychczasowych punktów można znaleźć w zakładce Punkty rabatowe Gearbest

Magazyny Gearbest (oznaczenia magazynów Gearbest)

WordPress Tables Plugin
Czajna.pl - Najlepsze promocje, kupony rabatowe i recenzje z zakupów
Logo