Jak otworzyć spór na Aliexpress – Spory (Open Dispute)
Aliexpress przypomina nam w jakim terminie powinna dotrzeć przesyłka. Informuje nas także o czynnikach opóźniających dostawę, takich jak opóźnienia logistyczne, czy procedury celne.
Tym samym powinniśmy aplikować o zwrot Aliexpress, dopiero wtedy jeśli nie otrzymamy przesyłki do podanego przez nich terminu.
Jak otworzyć spór na Aliexpress?
Rozpoczęcie sporu zaczynamy od wejścia w listę zamówień a następnie w szczegóły produktu, dla którego chcemy otworzyć spór.
Do wyboru mamy dwie opcje
- Towar dostarczony częściowo lub w całości (wybieramy np. w przypadku problemów jakościowych)
- Towar nie został dostarczony (np. minął czas dostawy)
Po wybraniu statusu dostawy pojawi się lista z wypisanymi powodami do wyboru. Trzeba wybrać jeden z nich i opisać poniżej. Możemy także dołączyć zdjęcia i filmy.
Po otwarciu sporu sprzedawca ma kilka na odpowiedz i ustalenie warunków zwrotu, wymiany z kupującym jeśli tego nie zrobi w terminie kupujący automatycznie otrzyma całkowity zwrot pieniędzy.
Jeśli potrzebujesz pomocy technicznej lub wsparcia w korzystaniu z Aliexpress, możesz skontaktować się z działem pomocy technicznej. Najlepiej zrobić to na stronie Aliexpress przez czat.
Jak połączyć się z czatem na Aliexpress i odzyskać pieniądze?
Co jeśli spór nie został otwarty przed zakończeniem czasu ochronnego?
Jeśli nie zauważysz i nie zdążysz otworzyć sporu na Aliexpress a status zamówienia zmienił się automatycznie na zakończone, to dalej masz możliwość założenia sporu
W tym celu najlepiej zrobić to przez Bota Eva na Aliexpress