Spory, zwroty i pomoc techniczna z chińskich sklepów
Każdy kupujący ma możliwość otwarcia sporu na Aliexpress w celu uzyskania rekompensaty lub wymiany produktu, jeśli nie jest on zadowolony z jego jakości lub nie otrzymał go w ogóle.
Aliexpress oferuje swoim klientom szybką i skuteczną pomoc w rozwiązywaniu sporów. Po otwarciu sporu sprzedawca ma obowiązek odpowiedzieć w ciągu kilku dni, a następnie udzielić wyjaśnień i ewentualnie zaoferować rozwiązanie.
Zwrot Aliexpress – Brak etykiety do zwrotów? Oto, co zrobić w tej sytuacji
Jeśli nie uda się wypracować porozumienia między stronami, spór może zostać przekazany do Aliexpress, który będzie rozpatrywał i rozstrzygać go zgodnie z regulaminem platformy.
Pamiętaj, że otwarcie sporu jest łatwym i skutecznym sposobem na rozwiązanie problemów z produktami zakupionymi na Aliexpress. Dlatego warto się z nim zapoznać i korzystać z tej możliwości, jeśli tylko pojawią się jakiekolwiek wątpliwości lub trudności związane z produktem.
Jak otworzyć spór na Aliexpress?
Rozpoczęcie sporu zaczynamy od wejścia w listę zamówień a następnie w szczegóły produktu, dla którego chcemy otworzyć spór.
Do wyboru mamy dwie opcje
- Towar dostarczony częściowo lub w całości (wybieramy np. w przypadku problemów jakościowych)
- Towar nie został dostarczony (np. minął czas dostawy)
Po wybraniu statusu dostawy pojawi się lista z wypisanymi powodami do wyboru. Trzeba wybrać jeden z nich i opisać poniżej. Możemy także dołączyć zdjęcia i filmy.
Po otwarciu sporu sprzedawca ma kilka na odpowiedz i ustalenie warunków zwrotu, wymiany z kupującym jeśli tego nie zrobi w terminie kupujący automatycznie otrzyma całkowity zwrot pieniędzy.
Jeśli potrzebujesz pomocy technicznej lub wsparcia w korzystaniu z Aliexpress, możesz skontaktować się z działem pomocy technicznej. Najlepiej zrobić to na stronie Aliexpress przez czat.
Jak połączyć się z czatem na Aliexpress i odzyskać pieniądze?
Jak otworzyć spór na Banggood?
Wejdź na stronę Banggood w szczegóły zamówienia (view -> repair, refund, resending), którego ma dotyczyć reklamacja i opisz swój problem wprowadzając szczegółowe informacje dotyczące zamówienia.
Jeśli produkt, który został dostarczony nie jest taki jak w opisie lub nie zgadza się rozmiar zrób dodatkowo zdjęcie lub wrzuć filmik.