Zwrot Aliexpress – Brak etykiety do zwrotów? Oto, co zrobić w tej sytuacji
Czasami zdarza się, że podczas próby zwrotu towaru zakupionego na AliExpress można napotkać różne trudności, takie jak brak wygenerowanej etykiety zwrotnej lub niejasności dotyczące adresu odbiorcy.
Użytkownik masiej z pepper.pl napisał do mnie, że miał problem ze zwrotem towaru zakupionego na Aliexpress. Dostał adres wysyłki, ale bez nazwy odbiorcy – co ciekawe support z Aliexpress twierdził, że odbiorca to „Mazovia Powiat”. Przypomina mi to jak czasami chińczycy w treści e-maila zwracają się do mnie „Hello Best Regards”.
Zwrot Aliexpress – Adres odbiorcy do zwrotów
Jeśli zdarzy się wam taka sytuacja, że Aliexpress nie wygeneruje etykiety do zwrotów lub są niejasności dotyczące adresu odbiorcy jak poniżej
- Łubińska 10
- 05-532 Łubna
- Mazovia Powiat
To w takim przypadku należy wysłać zwroty Aliexpress do Centrum Logistycznego OEX Fulfilio (wcześniej OEX E-Business) na adres:
- Nazwa odbiorcy: OEX Fulfilio
- Adres: Łubińska 10
- Kod pocztowy: 05-532 Łubna
- Telefon kontaktowy: +48797595760
Po zatwierdzeniu odbiorcy i adresu spór założony na Aliexpress powinen wyglądać jak poniżej. Oznacza, to że pieniądze zostaną zwrócone na konto bankowe w kilka dni roboczych.
Fulfilio pracuje w trybie 24 godz. na dobę, 7 dni w tygodniu, a łączna powierzchnia magazynowa w kilku lokalizacjach (główny punkt dystrybucyjny znajduje się w Łubnej koło Piaseczna) wynosi 66,5 tys. mkw. Rocznie centrum realizuje 2 mln procesów zamówieniowych.
- kontakt do firmy: biuro@oexfulfilio.com
Pełny wpis do tego wątku znajdziecie pod tym linkiem (dzięki za e-maila)