Darmowy serwis gwarancyjny produktów Xiaomi zakupionych z Chin

Nie każdy wie, ale jeśli kupimy produkty Xiaomi z Chin (np. z Aliexpress, Banggood) to mamy gwarancję producenta i możliwość bezpłatnej naprawy w Polsce. Taką autoryzację do wykonywania gwarancyjnych i pogwarancyjnych napraw telefonów, tabletów, hulajnóg, itp. posiada Centrum serwisowe (CCS) z Piaseczna.

Naprawa gwarancyjna zazwyczaj zostać przeprowadzona w odniesieniu do produktów, które nie posiadają uszkodzeń mechanicznych. Czasami warunkiem jest także oprogramowanie MIUI z EU w nazwie oryginalnego ROM czyli EEA. Smartfon musi być także zweryfikowany na stronie Xiaomi

Poniżej obrazek przedstawiający, jak odczytywać poszczególne litery w kodzie ROM-u.

Darmowy serwis gwarancyjny produktów Xiaomi zakupionych z Chin

Pierwszym krokiem powinna być weryfikacja produktów Xiaomi. Poprawna weryfikacja wygląda tak jak poniżej (IMEI sprawdzimy wpisując kod *#06#)

Darmowy serwis gwarancyjny produktów Xiaomi zakupionych z Chin

To nie przesądza jeszcze o tym, że dany produkt może być serwisowany w CCS, ale daje to duże prawdopodobieństwo. Przy zgłoszeniu serwisowym potrzebny może być jeszcze dowód zakupu. W sklepie Banggood.com mamy możliwość pobrania dowodu zakupu (Invoice – dostępne w formie PDF, w szczegółach zamówienia). Nie mniej jednak w każdym przypadku przed wypełnieniem tego formularza, najlepiej skonstatować się z serwisem i poinformować, że zakup był z Chin. Kontakt do serwisu przez e-mail info@ccsonline.pl lub infolinię tel. 22 726 38 10.

Sprawdziłem dwa telefony, pierwszym był Redmi Note 8T AliExpress a drugim Redmi Note 9S z Banggood. Gwarancja była ważna na oba modele.

Wniosek jest taki, że zakup z Chin praktycznie niczym nie różni się od zakupu w Polsce, tylko ceną. Czas oczekiwania przy wysyłce z EU jest zbliżony do tego, co oferują polskie sklepy.

Czajna.pl - Najlepsze promocje, kupony rabatowe i recenzje z zakupów
Logo